Dlaczego Customer Publishing jest skuteczny?

Publikacja ma za zadanie spełnić określony cel marketingowy:

•             wzrost sprzedaży

•             budowa wizerunku firmy / produktu

•             wzmocnienie lojalności konsumenckiej

 

Komunikat jest atrakcyjny i przyciąga uwagę, ponieważ

jest tworzony dla określonej grupy docelowej po dogłębnym przeanalizowaniu cech socjodemograficznych, jak również behawioralnych konsumentów.

 

Przy tworzeniu publikacji customer publishing chętnie korzystamy z badań marketingowych zgromadzonych w zasobach firm naszych Klientów, jak również prowadzimy własne pogłębione badania  jakościowe. Pozwala nam to zrozumieć potrzeby, dążenia, ambicje konsumentów i stworzyć publikację o charakterze aspiracyjnym, dotyczącym realizacji marzeń, planów, pobudzającym do autorefleksji w kontekście optymalizacji użytkowania produktu czy korzystania z usługi.

 

Edukacja poprzez publikację to również nie lada wyzwanie, zwłaszcza w przypadku mocno wyselekcjonowanych grup docelowych. Efekt ten jest możliwy do osiągnięcia jedynie po dogłębnym przeanalizowaniu profilu konsumenckiego określonej grupy docelowej.