O firmie

Efekt AHA to stan przejścia z niewiedzy, niezrozumienia  do nagłego olśnienia, któremu towarzyszy uczucie zaskoczenia ale też satysfakcji i radości. AHA to stan umysłu, który w jednej chwili przy pomocy pamięci, logicznego rozumowania i zdrowego rozsądku generuje stan całkowitego zrozumienia.

 

Nasz zespół w 1997 roku został nazwany AHA, żeby podkreślić jak ważny jest dla nas ten stan umysłu, kiedy odkrywamy przekaz idealny - ciekawy, zaskakujący a kiedy wymaga tego grupa docelowa - zabawny. Dla nas przekaz reklamowy musi jednak przede wszystkim być skuteczny.

 

AHA to stan naszych umysłów kiedy tworzymy dla naszych klientów koncepcje strategiczne i wizualne. AHA to upragniony przez nas  stan umysłów naszych klientów, kiedy prezentujemy im owoce naszej pracy.

 

AHA to również stan umysłu konsumentów, do których dociera przekaz, omijając radary reklamowe, ślepotę reklamową, nie zanudzając za to angażując i…. zaskakując.